Новинки фірми
Абонентське обслуговування комп'ютерної техніки
Абонентське обслуговування комп'ютерів - Ваш ключ до успіху та заощадження коштів!
ІТ аутсорсинг це в першу чергу професійні послуги за помірну ціну, що буде значно дешевше ніж залучення додаткової штатної одиниці системний адміністратор. Також ще одною з переваг є те що у випадку виникнення масштабної системної поломки ми можемо направити групу кваліфікованих спеціалістів для швидкого усунення проблеми, завдяки цьому наші послуги ще стають прийнятнішими.
Ми забезпечимо для Вас технічне обслуговування серверів і робочих станцій (ПК), мережевого обладнання та оргтехніки, систем зберігання даних та впровадження нових рішень (систем) для оптимізації бізнес-процесів. При необхідності здійснимо поставку ліцензійного програмного забезпечення і устаткування, також захистимо Ваші дані від втрати або неправомірного доступу. Все це доступно, швидко і професійно.
Розцінки абонентського обслуговування комп'ютерів :
Послуга | Штат комп'ютерної техніки (кіл. шт.) | Вартість за 1 ПК, грн. |
Абонентське обслуговування комп'ютерів | 4-10 | 80 |
11-15 | 75 | |
16-20 | 70 | |
від 20 і вище | договірна |
Ціна абонентського обслуговування сервера (-ів) обмовляється після вивчення виконуваних ролей даним сервером.
Розрахунок економічного ефекту від абонентського обслуговування:
- Штатна одиниця системний адміністратор:
Мінімальна заробітна плата кваліфікованого працівника 2570грн./міс.
Всього за рік 30840грн./рік
- Наші послуги при 15 комп’ютерах буде коштувати 1650 грн. з ПДВ.
Всього за рік 19800грн з ПДВ
Економія 14340грн. в рік.
Абонентське обслуговування комп’ютерів та програмного забезпечення (робочих станцій):
1. Ведення документації
2. Підтримка роботи ОС
- встановлення та перевстановлення (при потребі) (1 раз на рік)
- усунення помилок користувачів (витрати часу - до 1год/міс)
3. Підтримка роботи прикладних программ
- встановлення ПЗ (1 раз на рік)
- налаштування ПЗ (1 раз на рік)
- підтримка специфічних програм (не більше 8 год/міс)
4. Встановлення діагнозу непрацездатного обладнання
5. Консультації з питань (по телефону, до 4 год/міс)
- консультування для оновлення та закупівлі апаратного та програмного забезпечення
- оновлення ПЗ
- ліцензування існуючого ПЗ, оптимальна схема
- створення оптимальної схеми документообігу
6. Забезпечення безпеки даних
- автоматичне резервне копіювання (до 2-х раз/міс) на пристрій замовника
7. Підтримка роботи Антивірусу
- антивірусний монітор (комерційний або безкоштовний)
- забезпечення регулярного автоматичного оновлення антивірусних баз
- забезпечення регулярної автоматичної перевірки даних