Новинки фірми
Apple, купила права на торговельну марку Блискавка у компанії Harley-Davidson
Коли Apple відправила на пенсію свій фірмовий 30-контактний роз'єм і замінила його новим інтерфейсом Lightning, цей крок викликав суперечливу реакцію у споживачів. Роз'єм став більш компактним і зручним, його можна підключати до будь-якого боку. Однак виробник пожертвував зворотною сумісністю, і навіть за наявності фірмового перехідника інтерфейс Lightning не підтримує всіх функцій, доступних для старого роз'єму.
Та й самому виробнику цей перехід дався непросто. Зокрема, Apple було необхідно зареєструвати торгову марку Lightning. Проблема в тому, що це гарне слово, яке перекладається як «блискавка», вже було зареєстровано раніше, що не дивно, і зареєстрував його великий виробник мотоциклів Harley-Davidson. Тому Apple довелося домовлятися з цією компанією і ліцензувати торгову марку для власних потреб.
У Harley-Davidson торгова марка Lightning була зареєстрована для широкого асортименту продуктів, включаючи електрозапчасті для мотоциклів, захисні шоломи і поворотні сигнали, телевізори, комп'ютерні ігри та окуляри. Apple же отримала марку на умовах «часткового перекладу», що означає обмеження в асортименті продукції. Якщо врахувати, що мова йде тільки про інтерфейс, то цього виявиться цілком достатньо. Електронний гігант, ймовірно, не зможе лише випускати Lightning-аксесуари для мотоциклів.
Dell Adamo 13: ще мінус $100 з ціни, але менш потужна "начинка"
Seagate випустила перші в світі HDD на 8 Тбайт
Google готує нову поліпшену версію GLASS
Клавіатури і миші Microsoft спеціально для Windows 8