Новинки фірми
У Google немає намірів стати ритейлером
Незважаючи на недавнє придбання компанії BufferBox і наявність сервісу Google Shopping, у софтверного гіганта немає намірів зайнятися продажем товарів, перетворившись на конкурента інтернет-компанії Amazon.
Віце-президент Google Shopping Самір Самат (Sameer Samat) заявив, що компанія не збирається займатися роздрібною торгівлею, так як зараз це не було б правильним рішенням.
Купівлю канадського стартапу BufferBox, що надає послуги з тимчасового зберігання онлайн-покупок, Самір Самат пояснив прагненням Google допомогти іншим ретейлерам стати більш конкурентоспроможними.
«Ми намагаємося забезпечити рівні умови для всіх ритейлерів», - заявив Самат, додавши, що деяким компаніям вдалося досягти великих успіхів у розробці технологій та торгівлі. У їх число входить Amazon.
«Це здорово, що Amazon і інші компанії, як, наприклад, Rakuten, досягли такого високого рівня, - зазначив Самір Самат. Він заявив, що Google бачить своє завдання в співробітництві з ритейлерами з метою створення рівних умов для ведення бізнесу.
Looxcie 3: міні-камера для зйомки життя власника
Відео дня: порівняння корпусів iPhone 5 і iPhone 4S
Вчені відправили на прогулянку робота, контрольованого силою думки
Стали відомі вимоги до планшетів під керуванням Windows 8